Intelektualne teškoće – Dijagnostika i klasifikacija

U ovom tekstu pročitajte nešto o osnovnim karakteristikama i uzrocima nastanka intelektualnih teškoća. Inteligencija je oduvijek bila jedna od najosjetljivijih tema individualnih razlika. Niže intelektualne sposobnosti pojedinaca i skupina kroz povijest su često služile kao opravdanje za mnoge nehumane postupke.

U današnje vrijeme, intelektualne se teškoće ubrajaju u neurorazvojne poremećaje. Određene su trima dijagnostičkim kriterijima: vrijeme javljanja, intelektualno funkcioniranje te adaptivno funkcioniranje. Intelektualne teškoće klasificirane su u nekoliko skupina, a više o svemu tome možete pročitati u sljedećem linku u nastavku:

http://www.hiim.unizg.hr/index.php/travanj2014/20-gyrus/244-intelektualne-teskoce-dijagnostika-i-klasifikacija

Koja je razlika između djece s posebnim potrebama i djece s teškoćama u razvoju

Iako se možda na prvi pogled čine dosta sličnima zbog čega ih ljudi često i izjednačavaju, postoje ipak značajne razlike u terminologiji. Što se tiče djece sa smanjenim intelektualnim sposobnostima (intelektualne teškoće), ona spadaju u skupinu djece s poteškoćama u razvoju.

Više o toj temi možete pročitati u nastavku, na linku:

http://www.istrazime.com/djecja-psihologija/koja-je-razlika-izmedu-djece-s-posebnim-potrebama-i-djece-s-teskocama-u-razvoju/